Plany…

Image

Hej, hej, witajcie. Przepraszam, wiem, opuściłam się. Trochę miałam obowiązków w tym tygodniu. Urodziny, sprawdziany, kartkówki…ale obiecuję, że teraz gdy nauka coraz bardziej zmierza ku końcowi będę częściej pisała posty ! 🙂 W planach mam „recenzję” z moich urodzin, które odbędą się za tydzień w sobotę lub niedzielę. Chciałabym jeszcze opisać dwudniową wycieczkę, na którą jadę pod koniec miesiąca, z całą moją klasą. Mam nadzieję na dużo zdjęć. Trzymajcie kciuki, by pogoda się udała! Oprócz tego, pod koniec czerwca będzie post o tym jak spędzam pierwsze dni wakacji, i pod sam koniec wakacji napiszę notkę o moich wakacjach. Oczywiście, nie martwcie się, między czasie będę dodawała stylizacje i wpisy z pamiętnika. To na razie tak z grubsza chciałam was zachęcić kiedy możecie znaleźć ciekawe wpisy. Chciałam was też poinformować, że założyłam drugiego bloga, z przyczyn oczywistych – chciałam sprawdzić gdzie lepiej będzie się rozwijało moje blogowanie. Notki będą takie same, przynajmniej większość. Niestety muszę was powiadomić, że mimo pięciuset wejść na VOGUE lepiej rozwija się ten drugi blog. Mam nadzieję, że weźmiecie to sobie do serca, jeśli nie, będę musiała skasować tego bloga, co będzie bardzo przykrą sprawą.

Ze sprawami ogólnym koniec. Dzisiaj proponuję wam pastelową stylizację 😀 Mam nadzieję, że się spodoba.

xoxo, L.

 ImageImageImageImageImage

Sweter – F&F – 69.90 zł.
Buty – CCC – 49.99 zł
Torba – prezent
Spodenki – (nie mam pojęcia zielonego 🙂 podejrzewam, że bazarek)
Bransoletka – zrobiona własnoręcznie
Bluzka – reserved – 39.99 zł
Skomentuj

