TODAY is a GOOD day

Image

Pada deszcz. A ja postanowiłam napisac post (w formie pamiętnika). Byłam dzisiaj na spacerze z moim koleżankami. Uczyłyśmy się jeździc na desce, co nie wychodziło nam za dobrze, ale ubaw był po pachy. 🙂

Wczoraj natomisat byłam w bibliotece i wypożyczyłam dwie książki 🙂 Po tym wypadzie, razem z M pozwoliłyśmy sobie na małe co nieco, chociaż i tak wiedzialyśmy, że potem będziemy tego żałowac. Cóż, było to silniejsze od nas, mianowicie kupiłyśmy sobie po bajaderce, i rurce z bitą śmietaną. Pycha!

Jutro jadę z mamą na zakupy, do Blue City (hurraa!!) i mam nadzieję, że kupię sbie kilka fajnych ciuchów, między innymi czerwoną sukienkę, na którą poluję 😀 A pojutrze do Złotych Tarasów z paczką znajomych. Może jutro dodam stylizację, kto wie 😉 Miłego dnia! 🙂

Image

Image

Image

One thought on “TODAY is a GOOD day

Skomentuj

