The last days

ImagePrzez ostatnie dni się działo. Wczoraj byłam na wspaniałym koncercie, na którym śpiewały taki zespół jak 100%, ale główną gwiazdą była Ania Wyszkoni, która niedawno została mamą. Cała sala kongresowa szalała do piosenki „Agnieszka” 🙂 Gdy wróciłam do domu po północy, ręce odpadały mi od klaskania, ale warto było.

Image

Dzisiaj natomiast z samego rana musiałam popędzić na angielski, więc sobie nie pospałam. Potem razem z moją przyjaciółką P wstąpiłyśmy po kolejną przyjaciółkę M (:D) i razem pojechałyśmy do mnie, a następnie na chińszczyznę. A potem zaczęło padać więc wróciłyśmy do M i tak zleciał cały dzień 😉 Poniżej przedstawiam wam zdjęcie  Kropci, szczurci M 🙂

ImageImageImageImageImageImage

2 thoughts on “The last days

Skomentuj

