My bag

Image

Dzisiaj chciałam opisać co znajduje się w mojej torebce. Pomyślałam, że dobrze będzie od tego zacząć. Na co dzień nie noszę torebek, ponieważ w szkole wygodniej mi z plecakiem. Ale jeśli już noszę torbę to pierwsze miejsce odgrywa telefon. Nie potrafię nigdzie ruszyć się bez niego, ale faktem jest, że często trudno jest się do mnie dodzwonić, ponieważ monotonnie jest on wyciszony 😀 Wybaczcie, że nie wklejam własnych zdjęć, ale mój aparat nie nadaje się do robienia dobrych fotek 🙂 

Image

Miejsce drugie w mojej torebce zajmuje portfel. Zawsze przyda się trochę kasy na wypad z koleżankami, a powiem szczerze, że często nasze „wycieczki” kończą się w macu albo w chińszczyźnie 🙂

Image

W mojej torebce oprócz tych dwóch rzeczy musi się znaleźć kosmetyczka i perfumy. Oprócz tego mały notesik lub zeszyt do zapisywania ważnych rzeczy. W swoim tobołku lubię też mieć jakieś słodkości, coś do picia, i magazyn lub książkę do poczytania. Czasem noszę też ze sobą parasolkę na wszelki wypadek, okulary przeciwsłoneczne i słuchawki do posłuchania muzyki. No i oczywiście klucze 😉 I aparat fotograficzny!!! (rzadko)

    ImageImage        ImageImage

ImageImage

3 thoughts on “My bag

  1. Fajne zdjęcia 😉

    Dobrze wiedzieć co się powinno znaleźć w torebce. Ja mam zawsze niepotrzebne rzeczy 😀 ( no prócz tel i portfela, bo to jest akurat potrzebne 🙂 )

Skomentuj

